No budget marketing

Verzameling van artikelen over marketing

Grote bedrijven werken met ruime marketingbudgetten waardoor ze veel mogelijkheden hebben om zichzelf te profileren en te promoten. Geldt dit voor u niet, dan kunt u door slim te zijn toch de aandacht op uw bedrijf vestigen!

Waarom u zou moeten schrijven voor deze site

29-07-2007 - door Sint Smeding (Smeding Concepts)

Als aanzwengelaar van deze site is aan mij de eer het spits af te bijten door iets te vertellen over de achtergrond van deze site. Het doel van Ondernemersraad.nl is het opbouwen van een kennisportal voor ondernemers. Op verschillende plaatsen op de website wordt gesteld dat het delen van kennis zowel anderen helpt, als dat het zorgt voor autoriteit en naamsbekendheid. Maar hoe zit dat nu precies? Lees verder...

Bouw een relatie met je klanten op

16-09-2007 - door Sint Smeding (Smeding Concepts)

Of uw onderneming nu gebaseerd is op het leveren van een dienstenpakket, of het verkopen van tastbare producten, in beide gevallen zult u veel tijd besteden aan de aanwas van nieuwe klanten. Omdat klanten elke euro maar één keer uit kunnen geven, is dit ook van belang voor een gezonde groei van uw bedrijf. Maar vergeet ook de extra omzet die uw bestaande klantenkring kan opleveren niet! Lees verder...

Vijf tips om uw website te promoten

06-08-2007 - door Sint Smeding (Smeding Concepts)

U hebt tijd en geld gestoken in de ontwikkeling van een nieuwe internetsite, maar hoe gaat het dan verder? Om uw nieuwe website te laten slagen, is het belangrijk dat deze gezien wordt. Daarom in dit artikel een aantal direct toepasbare tips om uw site onder de aandacht te brengen. Lees verder...

14 tips om succesvol via internet nieuwe klanten te werven

15-01-2008 - door Marco Bouman (Online-Marketingmachine)

Iedere gerenommeerde organisatie heeft een website, maar er zijn slechts weinig organisaties die via internet succesvol en continue nieuwe klanten weten aan te trekken. De bedrijven die hier wel in slagen weten dat een geïntegreerde aanpak zorgt voor een continue stroom van nieuwe klanten. Lees verder...

Prijsvragenmarketing als goedkoop promotiemiddel

04-09-2007 - door Kevin Rijnsdorp (FastPR)

Met dit artikel wil ik u graag bekendmaken met het begrip prijsvragen marketing via internet. Dit is namelijk een succesvolle en efficiënte manier om een bedrijf of specifiek product te promoten. Mijn naam is Kevin Rijnsdorp en met mijn bedrijf FastPR verzorg ik onder meer bemiddeling tussen bedrijven en internetsites. Op het web zijn veel prijsvragen te vinden waar bezoekers door het beantwoorden van één of meerdere vragen kans maken op het winnen van een prijs. Lees verder...

Bent u al aan het corporate bloggen?

18-12-2007 - door Sint Smeding (Smeding Concepts)

Je ziet de laatste tijd steeds meer bedrijven die op hun site een weblog inrichten. In dit artikel zal ik het hebben over welke doelstelingen een corporate blog kan hebben en hoe webloggen het contact met uw klanten kan verbeteren. Lees verder...

Meer klanten door nieuwe marketing

05-05-2008 - door Marco Bouman (Online-Marketingmachine)

Veel ondernemers doen hun uiterste best om meer klanten te werven door hun producten en diensten goed 'in de markt te zetten'. Ze maken mooie brochures, ze proberen via DM hun doelgroep te bereiken, ze besteden veel tijd en energie aan koude acquisitie... maar de resultaten van deze marketinginspanningen vallen meestal zwaar tegen. Lees verder...

Meer klanten door succesvolle procten en diensten

09-04-2008 - door Marco Bouman (Online-Marketingmachine)

Vele producten en diensten behalen niet de hoeveelheid klanten die ze verdienen. Ze verkopen redelijk, maar blinken niet echt uit. Is er sprake van nieuwe, vernieuwende producten en diensten dan eindigen briljante vondsten nog te vaak in een flop. Gelukkig zijn er ook heel veel succesvolle producten en diensten. Organisaties die erin slagen om meer klanten aan te trekken door succesvolle producten en diensten in de markt te zetten passen de formule met succes toe. Lees verder...