Headlines marketing
Microsoft onthult integraal meetsysteem webreclame
Microsoft introduceert Engagement Mapping, een nieuwe integrale methode om de effectiviteit van online advertentiecampganes te kwantificeren. De softwaregigant onthulde de dienst op maandag officieel tijdens de jaarlijkse conferentie van het Interactive Advertising Bureau (IAB) in Phoenix.
- 26 feb
- 22 jan
- 29 dec
- Gigantische kerstomzetten in supers Distrifood
- 18 dec
- 23 okt
- AH en C1000 kampen met Puc-tekort Distrifood
- 28 sep
- Marketing verliest aan invloed in Nederland Managersonline
- 20 sep
- 14 sep
- 13 sep
- 10 sep
- Bol.com en Unilever winnen E-mailmarketing Awards Marketing Online
- 4 sep
- 42% Top100 adverteerders onvindbaar op internet Marketing Online
- Meer uitleg over zakelijk gebruik web 2.0 nodig Computable
- 21 aug
- 'Made in China' onder vuur Molblog
- Supermarkten verhogen prijzen Adformatie
- 15 aug
- Unilever buigt niet voor Vissenbescherming Communicatie Online
- 10 aug
- 9 aug
- E-mailmarketing breekt definitief door Managersonline
- 8 aug
- Klanten waarderen relatiemagazines Plein Plus