Corporate Identity

Verzameling van artikelen over communicatie

Onder de corporate identity verstaan we de manier waarop uw bedrijf naar buiten treed. Denk aan zaken als uw logo en huisstijl, brochures en websites, maar ook de stijl waarin u communiceert met uw klanten en relaties.

Regels en richtlijnen voor uw correspondentie

03-09-2007 - door Sint Smeding (Smeding Concepts)

Ondernemingen hebben vrijwel dagelijks te maken met zeer uiteenlopende vormen van bedrijfscommunicatie. Denk aan brieven, facturen, offertes, brochures en websites. Hoewel we vaak vooral stilstaan bij de inhoudelijke boodschap en de vormgeving, zijn er een aantal wettelijke eisen waar deze communicatievormen aan moeten voldoen. Lees verder...

20 tips voor het kiezen van een goede domeinnaam

11-12-2007 - door Sint Smeding (Smeding Concepts)

Het kiezen van een domeinnaam valt niet mee. Niet alleen omdat veel domeinnamen al bezet zijn, maar ook omdat uw domein medebepalend is voor uw succes; is het domein makkelijk te onthouden? Is hij voldoende onderscheidend? Om het u makkelijker te maken geef ik maar liefst twintig tips. Lees verder...