'Nederlanders onverschillig over hun online reputatie'
Bron: EmerceDe helft van de Nederlanders maakt zich niet druk over wat ánderen over hen online publiceren. Maar de ondervraagden uit dit Ilse Media-onderzoek blijken minder onverschillig dan ze zelf aangeven.
Want nog eens vijftig procent van de ondervraagden zegt toch regelmatig zichzelf te Google'en, om te zien wat er over hen gezegd en geschreven wordt. Volgens de opdrachtgever tot het onderzoek is tweederde van de Nederlandse internetgebruiker wel bewust bezig met de informatie die ze zélf online zetten.
Lees verder bij Emerce
Het laatste communicatie nieuws
- Twintig procent meer personeelsadvertenties in 2007
- 'Nederlanders onverschillig over hun online reputatie'
- Grote Donorshow marketingactie van het jaar
- Gelovigen kwetsbaar voor oplichting
- Milieukeurmerken zijn onbetrouwbaar
- Mogelijkheden burgerservicenummer voor bedrijfsleven beperkt
- Meer communicatie nieuws