Marktonderzoek
Verzameling van artikelen over communicatieBij het doen van marktonderzoek kijken we wat er speelt in de markt, wat er speelt bij (potentiële) klanten, zodat we hier onze producten en diensten en de bedrijfscommunicatie op kunnen afstemmen.
Extra resultaten door klantinzicht
18-03-2008 - door Marco Bouman (Online-Marketingmachine)Iedere organisatie is voorturend op zoek naar mogelijkheden om te groeien... in welke zin dan ook (klanten, omzet, plezier etc.). Maar heel veel organisaties groeien niet of behalen tegenvallende resultaten terwijl er toch heel hard wordt gewerkt. Er wordt bijvoorbeeld geïnvesteerd in een nieuwe website of in het opleidingsniveau van de medewerkers etc.... maar blijkbaar zorgen deze investeringen niet altijd voor het behalen van de gewenste resultaten. Lees verder...
Meer communicatie artikelen
Dossiers
Meer:
Het laatste communicatie nieuws
- Twintig procent meer personeelsadvertenties in 2007
- 'Nederlanders onverschillig over hun online reputatie'
- Grote Donorshow marketingactie van het jaar
- Gelovigen kwetsbaar voor oplichting
- Milieukeurmerken zijn onbetrouwbaar
- Mogelijkheden burgerservicenummer voor bedrijfsleven beperkt
- Meer communicatie nieuws