Marktonderzoek naar succes
13-12-2007 - door Marco Bouman (Online-Marketingmachine)Wat leidt tot succes? Waarom zijn sommige mensen zeer succesvol en waarom lukt dit anderen nauwelijks of niet? Op dit terrein is al veel onderzoek gedaan en de resultaten zijn zeer verschillend. Van 1.000 geheimen van succes tot 10 succesingrediënten. Maar wat leidt nu echt tot succes, zijn er universele ingrediënten die succes bepalen? Zo ja, welke dan?
Geïnspireerd door deze vragen hebben wij een marktonderzoek opgezet naar de universele ingrediënten van succes. Bent u succesvol of nog niet, wilt u succesvoller worden? Neem dan deel aan ons marktonderzoek en ontvang straks de rapportage met de resultaten en conclusies. Deelnemen aan dit onderzoekje kost maximaal 3 minuten van uw tijd. Doet u mee?
Marco Bouman, Directeur Online-Marketingmachine, 13 december 2007
Reacties op 'Marktonderzoek naar succes'
Morsas zei op vrijdag 11 december 2015 om 01:01:
that happens ovegnirht. It takes time, patience, perseverance, and hard work. Fitness is a long-term and continuous process. Every journey begins with a single step, and we are here to
Plaats uw reactie bij dit artikel
Marco Bouman
Marco Bouman is Directeur bij Online-Marketingmachine. Vanuit zijn online marketing adviesbureau begeleid hij ondernemers bij het realiseren van onlie groei.
Word auteur bij Ondernemersraad.nl
Een artikel schrijven voor Ondernemersraad.nl is een uitstekende gelegenheid om uw expertise te delen met andere ondernemers en tegelijkertijd naamsbekendheid en autoriteit op te bouwen binnen uw vakgebied.
Ook meeschrijven? Gebruik ons aanmeldformulier!